Oost west... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jan en Winny Groot - WaarBenJij.nu Oost west... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jan en Winny Groot - WaarBenJij.nu

Oost west...

Door: Winny

Blijf op de hoogte en volg Jan en Winny

28 November 2012 | Australië, Melbourne

Woensdagochtend, bijna half twaalf.
We hebben de koffers gepakt, straks de laatste dingetjes er nog in en dan vanavond naar het vliegveld.
De laatste dagen waren gezellig en huiselijk, bij Aad en Marian. Lekker in de omgeving gewandeld, hun zoon nog even bezocht, nog een wasje gedaan, gekaart. Om het op z'n Westfries te zeggen: gewoon een beetje studderen. Vanuit HHW hoor ik goede berichten over het koor. Ze zijn daar maar druk bezig, terwijl ik aan de andere kant van de wereld in de zon zit.
Zo direct worden we nog op een lunch getrakteerd door vrienden, Josh en Maureen, die zijn van de zomer ook bij ons geweest.
En dan zijn de 5 weken voorbij!
Veel gereisd en meegemaakt, en de zonne accu een beetje opgeladen voor de Nederlandse winter.
Groetjes en tot snel, Winny en Jan

• 28 November 2012 - 17:01

Tonia Derksen:

Hans en ik wensen jullie een goede terugreis.
    Fijn als jullie er weer zijn.
    Lieve groetjes van Hans en Tonia

Jan en Winny

Jullie kennen ons toch: allebei sinds een paar jaar met pensioen en genietend van het leven. Onze kinderen en kleinkinderen zijn belangrijk voor ons, net als onze familie en vrienden, waarmee we allerlei leuke activiteiten ondernemen. Korte vakantietrips vinden we leuk, met dan nu weer een een langere reis naar de andere kant van de wereld.

Actief sinds 07 Okt. 2012