Terug in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Winny Groot - WaarBenJij.nu Terug in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jan en Winny Groot - WaarBenJij.nu

Terug in Kuala Lumpur

Door: Winny

Blijf op de hoogte en volg Jan en Winny

29 November 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Afscheid van Aad en Marian, onze lieve en gastvrije broer en schoonzus.Ons vliegtuig - afgeladen vol - vertrok om plm. 1 uur in de nacht vanaf vliegveld Tullamarine Melbourne. Net als voorgaande keren vonden we de Australische douane niet alleen zakelijk, maar ook nog eens onvriendelijk. Verzoeken, of noem het maar orders, werden geschreeuwd, de douanehal was een sombere loods.
Maar goed, we mochten weg, maar niet nadat mijn zonnebrand in de prullenbak was beland. Kun je daar bommen mee maken?
Hoe dan ook, we zijn nu weer in Kuala Lumpur, prachtig hotel en een super ontbijt. Met alle lekkers dat oost en west te bieden heeft.
Vannacht om 23.59 door naar Amsterdam. Dat moeten we gewoon uitzitten. We doen het rustig aan vandaag, zodat we niet doodmoe in het vliegtuig belanden.

• 30 November 2012 - 15:45

Ali Berger:

W E L K OM T H U I S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes van ali

• 03 December 2012 - 14:56

Dity En Jan:

Welkom thuis. Nu nog even wennen aan de temperatuur.
    Groetjes van ons

Jan en Winny

Jullie kennen ons toch: allebei sinds een paar jaar met pensioen en genietend van het leven. Onze kinderen en kleinkinderen zijn belangrijk voor ons, net als onze familie en vrienden, waarmee we allerlei leuke activiteiten ondernemen. Korte vakantietrips vinden we leuk, met dan nu weer een een langere reis naar de andere kant van de wereld.

Actief sinds 07 Okt. 2012